Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΡΑΤΟΥΣ- ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ

Η Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ πανηγυρίζει για την Ευρωπαϊκή αλληλεγγύη που υποτίθεται ότι επιτεύχθηκε την περασμένη εβδομάδα στην σύνοδο κορυφής των κρατών μελών. Το παραμύθι εξιστορείται χωρίς ανάσα και τα ΜΜΕ καμαρώνουν σαν «γύφτικα σκεπάρνια» για την διπλωματική επιτυχία του πρωθυπουργού μας.

Ταυτόχρονα η ιαχή «θα βγούμε μόνοι μας έξω από την κρίση» ενώ αντικατοπτρίζει την αλήθεια δεν ερμηνεύεται σε όλο της το φάσμα από τους ιδεολόγους του συστήματος. Ναι είμαστε μόνοι μας αλλά με ένα πλεονέκτημα, γνωρίζουμε πλέον τους εχθρούς μας και με ποιους έχουμε να παλέψουμε. Πρώτα και κύρια οι εχθροί του λαού είναι τα ισχυρά κράτη μέλη της ΕΕ, οι τραπεζίτες, ο ΣΕΒ, η Εκκλησία ΑΕ, οι αμβλύνοες οπαδοί των μεγάλων κομμάτων και οι απαθείς ιθαγενείς αυτού του τόπου.

Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα στην ουσία αποφάσισε να νομιμοποιήσει την κερδοσκοπία των τραπεζών που τις δανείζει χρήμα με επιτόκιο 1% και αυτές το «προσφέρουν» στο Ελληνικό κράτος με επιτόκιο 6%. Αν πραγματικά υπήρχε έστω και ένα ψήγμα αλληλεγγύης θα έπρεπε να δάνειζαν το Ελληνικό κράτος με επιτόκιο 1% και όχι να δίνουν τα χρήματα αυτά στις τράπεζες για να αγοράσουν αυτές με την σειρά τους, τα υποβαθμισμένα Ελληνικά ομόλογα.

Τα μέλη της ΕΕ δεσμεύτηκαν να δανείσουν την Ελλάδα με 22 δις ενώ χρειάζεται 53 δις ετησίως μόνο σε περίπτωση που δεν μπορεί να δανειστεί από τις αγορές. Τα άλλα 31δις θα τα δανειζόμαστε υποχρεωτικά από τις «αγορές». Βέβαια τα επιτόκια των κρατών μελών θα είναι ίδια με αυτά των αγορών. Αντί να κερδοσκοπούν οι τράπεζες δηλαδή, θα κερδοσκοπούν τα κράτη μέλη και με «το όπλο πάνω στο τραπέζι» όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Στην πραγματικότητα τα όποια δάνεια δοθούν στην Ελλάδα δεν θα είναι συμβατικά δηλαδή δεν θα ερμηνεύονται ως μια προσπάθεια στήριξης της αλλά σαν ένας άλλος μηχανισμός υποταγής και εξαναγκασμού της. Έτσι η «αλληλεγγύη» που πλασάρεται επιδέξια από τα ΜΜΕ, στην ουσία εξασφαλίζει την κερδοσκοπία του κεφαλαίου και επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά ότι το κράτος και το κεφάλαιο είναι αλληλέγγυοι και αγαστοί συνεργάτες σε βάρος του εργαζόμενου και της ποιότητας της ζωής μας.

Την ίδια στιγμή δίνουν το μήνυμα ότι το Ευρώ είναι τρωτό μιας και η Γερμανία αρνείται να στηρίξει τις αδύναμες οικονομίες φοβούμενη ότι θα πληρώσει η ίδια το «πακέτο στήριξης» θέτοντας όμως υπό αμφισβήτηση το ευρώ και κατά συνέπεια την ίδια της την νομισματική πολιτική. Ενώ ο «φόβος» του ΔΝΤ χρησιμοποιείται επιδέξια για να εξασφαλιστεί η κοινωνική πειθαρχία που απαιτείται για να περάσει το πρώτο πακέτο μέτρων της Ελληνικής κυβέρνησης αφήνοντας ταυτόχρονα ψευδαισθήσεις περί «Ευρωπαϊκής λύσης».

Ούτε αλληλεγγύη υπάρχει, ούτε ισχυρό ευρώ που στηρίζεται, ούτε καν ισχυρή Ευρωπαϊκή λύση που τόσο προπαγανδίζουν. Οι ευρωδραχμές είναι το νέο σενάριο που συζητιέται αν δεν έχει ακόμα δρομολογηθεί η έκδοση τους και η Εκκλησία κινητοποιήθηκε για να μην φορολογηθεί. Μέσα σε όλο αυτόν τον κυκεώνα αλληλεγγύης ο εργοδοτικός τραμπουκισμός οργιάζει, η ασυδοσία θεσπίζεται και οι φασιστικές βομβιστικές επιθέσεις σε συνοικίες μεταναστών μας αφήνουν άναυδους.

Το Πάσχα έρχεται και μία διαφορετική αλλά ουσιαστική ανάγνωση της «επιστολή προς τους ρωμαίους» του Παύλου, είναι πάντα επίκαιρη. Αγάπη και ανυπακοή στις άδικες εντολές του βασιλιά. Αγάπη και ανυπακοή στον δικαιϊκό νόμο των ανθρώπων που χάνουν την αίσθηση του υψηλού όταν νομοθετούν μετατρέποντας τον νόμο σε άκαμπτη κανονιστική ρύθμιση. Ο Παύλος δεν αρνιέται τον νόμο αλλά τον επικρίνει όταν χωρίζεται από την πίστη και την αίσθηση δικαιοσύνης(όλοι στην γη είμαστε ίσοι) .

Ίσως λοιπόν να είναι επίκαιρη η επανασύνδεση της αγάπης με τον νόμο και αυτή η επανασύνδεση δεν μπορεί να αποκλείει εμάς από την σύνταξη του, αλλιώς τι αγάπη είναι αυτή που αποκλείει;

Στους «προς Θεσσαλονικείς επιστολή» ο Παύλος μιλά για το καθήκον και το χαρακτηρίζει ως την μόνη δύναμη που καθυστερεί την έλευση του αντίχριστου, όπου ταυτίζει τον αντίχριστο με την έλλειψη νόμου ή με την άδικη και αυταρχική νομοθεσία της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Καθήκον μας λοιπόν να μην περάσουν οι άδικοι νόμοι των μαυραγοριτών.


Καλό Πάσχα και καλή (επ)ανάσταση!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γράφεις παλιότερα για τον αναρχικό χωρο-Σέβομαι την υπομονή και το σθένος τους και πάνω από όλα την φωταγωγία του "δρόμου" μας... έστω και με μολότωφ....-
σήμερα γράφεις-οι φασιστικές βομβιστικές επιθέσεις σε συνοικίες μεταναστών μας αφήνουν άναυδους. -

αν είναι ένοπλη πάλη(σεχτα ,επαν.αγωνας,πυρηνες,κτλ)
θα τους χαρακτηρίσεις φασίστες?
ακόμα γιατί κάποιες βόμβες είναι φωταγωγία και κάποιες άλλες φασισμός?

εχεφρων είπε...

ΒΙΑ= ΕΞΟΥΣΙΑ
Το ότι είναι φασίστες αυτοί που τοποθέτησαν την βόμβα στην συνοικία των μεταναστών είναι πασιφανές στον κάθε ένα. Νομίζω ότι θα συμφωνείς και εσύ.
Η αναφορά μου στον αναρχικό χώρο είναι ότι εστιάζω στην διατήρηση και προβολή των προταγμάτων της αυτονομίας και της αυτοοργάνωσης και αν κατάλαβες καλά δεν συμφωνώ με τις μολότωφ γιατί το ξεχωρίζω γράφοντας ΕΣΤΩ και με μολότωφ. Με ίχνη αρκετής δυσαρέσκειας δηλαδή.
Η βία από όπου και αν προέρχεται δεν παύει να είναι βία.
Όταν οι κοινωνικές και ιστορικές συνθήκες (προεπαναστατική και επαναστατική περίοδο) το απαιτούν τότε μπορεί η βραχυπρόθεσμη χρήση της βίας από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού ΙΣΩΣ και πάλι ΙΣΩΣ να βοηθήσει στην ανατροπή του πολιτικού καθεστώτος. Όμως αυτή η χρήση δεν μπορεί παρά να είναι βραχυπρόθεσμη και εργαλειακή.
Μετά την κατάληψη της εξουσίας όμως από οποιοδήποτε δεξιό ή αριστερό επαναστατικό συλλογικό σώμα η χρήση της βίας δεν διακόπτεται οριστικά και αμετάκλιτα, απεναντίας μια ιστορική ματιά αποδεικνύει ότι το μέσο (η βία δηλαδή)μετουσιώνεται σε σκοπό. Όπότε δεν μιλάμε για επανάσταση αλλά για πραξικόπημα ή δικτατορία. Το ζητούμενο λοιπόν μετά από κάθε επανάσταση είναι το ποιός θα διαχειριστεί την εξουσία που παράγει η κατάλυση της προηγούμενης εξουσίας. Εξού και ο εμφύλιος πόλεμος είναι η "φυσική συνέχεια" των επαναστάσεων. Όμως
το ότι η εξουσία παράγει βία είναι νομίζω ξεκάθαρο πλέον και στον ποιό αδαή. γιαυτό το διακύβευμα κάθε επαναστατικής δραστηριότητας είναι το ποιός θα διαχειριστεί την εξουσία μετά την κατάληψη της.
Η εξουσία λοιπόν παράγει βία και ιδιαίτερα αν συγκεντρώνεται στα χέρια λίγων όπως δηλαδή και στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Η εξουσία=βία όταν ασκείται από λίγους έχει άθλια αποτελέσματα για το πλήθος του κόσμου.
Η άμεση δημοκρατία όμως είναι το μόνο πολιτικό σύστημα που όλοι ή όσοι θέλουν μπορούν να συμμετάσχουν ισότιμα στην διαχείριση της εξουσίας και στην θέσπιση νόμων που καθορίζουν την ζωή μας.

εχεφρων είπε...

"Η εξουσία=βία όταν ασκείται από λίγους έχει άθλια αποτελέσματα για το πλήθος του κόσμου"
όπως σήμερα όπως χθες και όπως μπορούν.

Ανώνυμος είπε...

τελικά ήταν φασίστες αυτοί που έβαλαν την βόμβα.
"επαναστατικός εθνικοσοσιαλιστικός αγώνας". πίσσα και πούπουλα στα καθάρματα.

Ανώνυμος είπε...

λες-Το ζητούμενο λοιπόν μετά από κάθε επανάσταση είναι το ποιός θα διαχειριστεί την εξουσία που παράγει η κατάλυση της προηγούμενης εξουσίας. Εξού και ο εμφύλιος πόλεμος είναι η "φυσική συνέχεια" των επαναστάσεων. Όμως
το ότι η εξουσία παράγει βία είναι νομίζω ξεκάθαρο πλέον και στον ποιό αδαή. γιαυτό το διακύβευμα κάθε επαναστατικής δραστηριότητας είναι το ποιός θα διαχειριστεί την εξουσία μετά την κατάληψη της. -

επισης λες -Καλό Πάσχα και καλή (επ)ανάσταση!!! -.

η επανασταση συμφωνα με τα παραπανω οδηγει σε εμφυλιο ,αρα με το λογοπαιγνιο σου,θελεις μια επανασταση που οδηγεί σε εμφύλιο?
επίσης λες οτι το ζήτημα ειναι το ποιός θα έχει την εξουσία και οχι τη αυτός λέει και τη έχει πράξει μέχρι τότε στην ζωή του?

εχεφρων είπε...

σε προηγούμενο σχόλιο μου έχω δώσει τον ορισμό της επανάστασης όπως τον εννοώ εγώ. Επανάσταση έκαναν και οι συσταγματάρχες και οι Άγγλοι και οι αμερικάνοι και οι γάλλοι και οι ρώσοι και οι κινέζοι και και και και δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα με την ένοπλη επανάσταση.

ΕΧΕΦΡΩΝ είπε...

κατά λάθος δημοσίευσα στην παραπάνω ανάρτηση τον δικό μου ορισμό για την επανάσταση...