Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011
Κείμενο των ελευθεροκατασκηνωτών
Την Κυριακή 28 Αυγούστου δεχτήκαμε στο κεδροδάσος του Αλυκού μια προσβλητική επίσκεψη. Μια ομάδα εφτά ατόμων, που μετά από τις επανειλημμένες ερωτήσεις μας μάς είπαν ότι είναι από το σύλλογο Πολιχνίου, εισέβαλε με περίσσεια αδιακρισία σε σημεία διαμονής των κατασκηνωτών κάνοντας επιθετικά σχόλια και αντιμετωπίζοντάς μας με απαξία και περιφρόνηση. Αυτοσχέδια τασάκια και μπουκάλια με νερό βαφτίστηκαν βόμβες ρύπανσης για το δάσος σε ένα αξιομνημόνευτο διανοητικό άλμα.
Σαν κατασκηνωτές είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε με όσους ενδιαφέρονται για το δάσος, κάτι που αποδεικνύεται και με τη συμμετοχή μας στις ανοιχτές συνελεύσεις τις οποίες είχε καλέσει η Περιβαλλοντική Κίνηση Νάξου έπειτα από τις επιθέσεις σε κατασκηνωτές στα τέλη Ιουλίου.
Όμως την περασμένη Κυριακή ήταν τέτοιο το κλίμα που η συζήτηση έμοιαζε ανέφικτη. Η αντίδρασή μας ήταν άμεση. Η προσέγγιση των μελών του συλλόγου από κατασκηνωτές, επισκέπτες και ντόπιους προκάλεσε την αναδίπλωσή τους. Η ρηχότητα και η φτώχεια των επιχειρημάτων τους συνοψίζεται σε αβάσιμες κατηγορίες ότι οι κατασκηνωτές ρυπαίνουν με τα σκουπίδια τους κι ότι αποτελούν τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για πρόκληση πυρκαγιάς.
Είναι όμως γνωστό ότι οι κατασκηνωτές που πολλά χρόνια τώρα επισκεπτόμαστε το δάσος ουδέποτε προκαλέσαμε προβλήματα. Αντίθετα, παίρνουμε όλες τις προφυλάξεις ώστε να ασκείται η μικρότερη δυνατή πίεση στη σπάνια χλωρίδα και πανίδα της περιοχής. Η παρουσία μας εδώ απέχει πολύ από τη λογική του περιστασιακού τουρίστα, που σκοπό έχει να περάσει απλά καλά. Η παρουσία μας εδώ δεν είναι χρηστική – δεν λεηλατούμε τον τόπο και μετά αποχωρούμε χωρίς να νοιαζόμαστε γι’ αυτόν. Κατασκηνώνουμε στο δάσος από αγάπη για το δάσος, τα ζώα και τα φυτά του. Η διαμονή μας εδώ, πέρα από την ευχαρίστηση της επαφής μας με τη φύση, είναι ταυτόχρονα προσπάθεια να το φροντίσουμε, να διαφυλάξουμε την ελεύθερη πρόσβαση, να το υπερασπιστούμε ως κοινή γη, γη για όλους και όλες μας. Ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε, με την ολοένα και επιθετικότερη συρρίκνωση των δημόσιων χώρων και τη λεηλασία της φύσης από τα κάθε λογής επενδυτικά συμφέροντα – με το πρόσχημα πάντα της ανάπτυξης, και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η Νάξος- η παρουσία μας κρίνεται επιτακτική.
Όσο για το ανεκδιήγητο που ακούστηκε άνθρωπο του συλλόγου περί περίφραξης του δάσους προκειμένου να προφυλαχτεί, ένα έχουμε να απαντήσουμε: τα δάση δεν είναι εκθέματα να τα τοποθετήσουμε σε γυάλινες προθήκες και να τα θαυμάζουμε από μακριά. Τα δάση είναι για τους ανθρώπους, τα δέντρα, τα φυτά του, τα ζώα του. Απειλούνται όχι από εκείνους που τα επισκέπτονται, αλλά από όσους σκέφτονται με όρους αξιοποίησης και κερδοφορίας. Οι ψευτοευαισθησίες λοιπόν είναι προσχηματικές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, στην ευρύτερη περιοχή του Αλυκού σημειώθηκαν αρκετές τραμπούκικες επιθέσεις. Επίθεση σε τροχόσπιτα με πέτρες και δυναμιτάκια, σπάσιμο τζαμιών σε αυτοκίνητο, καταστροφή και κλοπή τεντών για τον ήλιο από την παραλία της Χαβάης, ύπουλες επιθέσεις σε κατασκηνωτές και καταστροφή προσωπικών αντικειμένων ακόμα και με τη χρήση μαχαιριών, επίθεση με μεγάλο αριθμό κροτίδων με στόχο λουόμενους που έθεσαν τη σωματική ακεραιότητά τους σε κίνδυνο καθώς και εξέθεσε το δάσος σε κίνδυνο πυρκαγιάς. Όπως επικαλέστηκαν οι ίδιοι οι θρασύδειλοι δράστες των επιθέσεων στόχος τους ήταν η εκδίωξη των κατασκηνωτών.
Για να επιστρέψουμε όμως στα πιο πρόσφατα, η παρουσία του συλλόγου στο Αλυκό μας προβληματίζει με τον τρόπο που έγινε. Θα θέλαμε να πιστέψουμε ότι το κίνητρό τους είναι η οικολογική ευαισθησία που επικαλούνται. Κι εφόσον είναι καλοπροαίρετοι και ειλικρινείς ως προς τις προθέσεις τους όπως ισχυρίζονται, τότε σίγουρα έχουν αντιληφθεί ήδη ότι οι ελευθεροκατασκηνωτές του Αλυκού δεν αποτελούμε καμιά απειλή για το δάσος. Αντίθετα, όπως τόνισαν και αρκετοί από τους επισκέπτες της παραλίας που βρίσκονταν εκεί το μεσημέρι της Κυριακής, πρόκειται για μια από τις πιο καθαρές περιοχές του νησιού.
Το κεδροδάσος κινδυνεύει από τις λογικές της αξιοποίησης και της ανάπτυξης. Εξάλλου τέτοιες κινήσεις δεν είναι πρωτοφανείς: όπου εκδιώκονται οι κατασκηνωτές ακολουθεί η καταστροφή και η λεηλασία της φύσης.
Είμαστε εδώ, μέσα στο δάσος, απέναντι σε όσους το επιβουλεύονται.
Ελεύθεροι Κατασκηνωτές Αλυκού
Αλυκό 29 Αυγούστου 2011
22 σχόλια:
Και ποιός τους δίνει σημασία....
όλοι όσοι νοιάζονται για την ελεύθερη κατασκήνωση αλλά και όλοι όσοι εναντιώνονται σε αυτήν.
εσύ έστω ως διαφωνων αλλά και ο τ βουλευτής που ταχθηκε υπερ. κανένας δεν είναι αδιάφορος γιατί οι δημόσιοι χώροι μας αφορούν όλους.
Οι εκάστοτε εξουσίες προσπαθούν να ελέγξουν τους δημόσιους χώρους ελέγχοντας μεσω αυτών τους πολίτες.
όσοι εθελοτυφλούν υπολογίζουν στα 30 αργύρια που τάζουν οι ταγοί ή οι "ευκαιρίες" που ανοίγονται μέσω της εκτόπισης του κόσμου από τους δημόσιους χώρους και της εκμετάλλευσης τους από τους ίδιους
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΕΧΕΦΡΟΝΑ
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.
ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΛΥΚΟΥ ( ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ "ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ" ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ.
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΣΑΜΑΡΑΔΕΣ" ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥΣ.
Η "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ" ΕΧΕΙ ΕΙΚΟΝΑ.
ΣΕ ΑΝΥΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΕΒΛΕΨΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΩΣ "ΑΙΡΕΤΙΚΟ".
ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ "ΑΓΑΣΤΗ" ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΚΑΘΕ ΥΓΙΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΣΕ "ΕΝΑΣΤΡΗ ΟΡΟΦΗ" Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ.
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΒΡΕ "ΑΡΧΟΝΤΕΣ"(ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ) ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΝΑΞΟΥ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΟΜΠΡΕΛΛΕΣ ΚΑΙ ΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ;
ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΠΛΩΣΤΡΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ.
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΨΟΥΝ ΟΙ "ΞΑΠΛΕΣ" ΚΑΙ ΟΙ "ΦΡΑΠΕΔΕΣ"ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΧΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
1 Σεπτεμβρίου 2011 9:05 π.μ.
ΕΧΕΦΡΟΝΑ
ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.
Α)ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΩΝ (ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ) ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΛΟΥΣΤΡΟΥΣ" ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
ΑΠΟΕΝΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΩΣ 40(ΣΑΡΑΝΤΑ ΝΑΙ ΤΟΣΑ) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΑΛΛΟΤΕ ΠΟΛΥ ΑΛΛΟΤΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΛΥΚΟ ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗΣ ΚΟΥΒΑΛΑ ΣΤΑ "ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ΤΟΥ" ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΕΣ ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΜΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΑΝΕ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ Η ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΠΟΡΤΟΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΣΚΑΒΑΝΕ ΞΕΤΡΥΠΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΚΚΙΝΙΧΩΜΑ ΤΟ ΑΛΥΚΟ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΑΝΑΝ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΙΔΩΝ.
ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΣΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ "ΠΑΡΤΟΥΖΑ" ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΝΑΞΙΩΤΕΣ.
ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΝΕΟΙΔΡΥΘΕΝΤΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗ ΨΩΡΑΛΕΑ ΑΓΕΛΗ ΤΩΝ "ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΩΝ".
ΞΕΧΝΑΝΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ "ΩΣ ΕΦΗΒΕΣ" ΠΟΥ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΙΣ ΠΕΙΘΑΝΕ ΜΕ ΟΜΟΡΦΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΔΑΝΕ ΣΤΙΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ "ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ"(ΤΟΣΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥΣ)ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ "ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΦΤΕΡΙΑ"
ΑΠΛΑ ΦΤΟΥ ΣΑΣ.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
Ναξιάδη μια στο καρφί και μια στο πέτασλο είσαι!!!
ο ναξιαδης ήταν και ειναι ξεκάθαρος
γιαυτό και χαίρει σεβασμού απο πολλούς αναγνώστες αλλά και από εμένα προσωπικά
Έλα ΕΧΕΦΡΩΝΑ μην το παιζεις διαιτητής. Ο ΝΑΞΙΑΔΗΣ τα συμέφεροντά του προσπαθεί να υπερασπιστεί και το παίζει διανοούμενος και καλά και ολίγον οικολόγος.
Ο "1 Σεπτεμβρίου 2011 7:18 π.μ"
1)Πως κατάλαβες ότι είμαι διαφωνών???
2) Πως κατάλαβες ότι είμαι αδιαφόρος για το Αλυκο????
3) Ποιος δίνει σημασία σε κάποιον σύλλογο Πολιχνίου οι οποίοι προφανώς είναι κάποιοι ανύπαρκτοι αν κρίνω από την νεοεκλεγθείσα ξανθιά πρόεδρο τους.
4) Πέρασα 2 εβδομάδες σε σκηνη στο Αλυκό στα μέσα Αυγούστου χωρίς κανένα παρατράγουδο όπως άλλωστε και τα τελευταία 8 χρόνια.
Ελπίζω να υπάρχει ουσιαστικό ενδιαφέρον από μεριάς σας και να μην είναι μόνο σύγκρουση επαγγελματικών συμφερόντων.
Όσον αφορά σε εμένα, παραθέτω τα κάτωθι...
"Προφυλαχτείτε απ’ αυτόν που τα βρίσκει όλα άσχημα, απ’ αυτόν που τα βρίσκει όλα καλά και, προπαντός, από αυτόν που είναι αδιάφορος για όλα."
Johann Kaspar Lavater, 1740-1801, Ελβετός ποιητής & φυσιογνωμιστής
SOSTOS.
Μπράβο Kaspar
mesa
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 1:48
Ισχυρίζεσαι ότι:
"Ο ΝΑΞΙΑΔΗΣ τα συμέφεροντά του προσπαθεί να υπερασπιστεί και το παίζει διανοούμενος και καλά και ολίγον οικολόγος."
1)Δεν δέχομαι τα πράγματα όπως μου τα σερβίρουν,τα υποβάλλω στην δοκιμασία της διάνοιάς μου.
2) Ασκώ κριτική όχι μόνο στους άλλους αλλά και στον εαυτό μου.
3)Διαμαρτύρομαι.Δεν συμβιβάζομαι και σπανίως επαναστατώ.
4)Τα καθιερωμένα με κουράζουν.Οι μηχανισμοί και οι θεσμοί είναι αυτά που αποτελούν το αντικείμενο της Αναμέτρησής μου. Με θετικό τρόπο να γίνουν καλύτεροι.
5)Μακριά από σας και το πνεύμα της "συλλογικής σας συμπεριφοράς" αλλά και απο την αδιάφορη απομόνωση.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ.
Είμαι διανοούμενος.
"Χρήσιμος ηλίθιος" δεν θα γίνω.
Απαιτώ την εφαρμογή του Νόμου.Αυστηρά.Δίκαια.
Όχι "ολίγον οικολόγος".
Καθόλου οικολόγος.
Η οικολογία είναι μια πολύ σοβαρή Επιστήμη που η καθημερινή "βιωτή με κράτησε μέχρι τώρα μακριά της.
Όταν αναλογίζομαι την αδυναμία μου να θέτω απλά οικολογικά κριτήρια στην πρακτική της ζωής μου δηλώνω ευθαρσώς μη οικολόγος.
"και καλά"
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
όσο υπάρχει:
α) εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο
β)καθετα ιεραρχημένη κοινωνία
γ) το πρόταγμα της άνευ όρων ανάπτυξης
δ) η επιλογή ανάμεσα στο διεφθαρμένο κράτος ή στον στυγνό ιδιώτη
στ) η χειραγώγηση της επιστήμης από την οικονομία
και ε) η εννοιολογική σύγχυση
κανείς δεν μπορεί να είναι οικολόγος.
μπορεί βέβαια να αντιστέκεται ή να αντιδράει στα παραπάνω αλλά οικολογικά αποτελέσματα δεν πρόκειται να υπάρξουν.
δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα όσων δηλώνουν οικολόγοι.
ποτέ δεν έπαιξα τον ρόλο του διαιτητή.
σέβομαι τον ναξιάδη ως ένα ξεκάθαρο άνθρωπο που δηλώνει ευθαρσώς ότι το αλυκό είναι δασική περιοχή αλλά ιδιωτική που του ανήκει και την διεκδικεί.
εκτός από τους οικολόγους ποιος άλλος ιδιώτης, καταπατητής ή το κράτος έχει δηλώσει ότι το αλυκό είναι δασική περιοχή χωρίς ναι μεν αλλά;;;
ΕΧΕΦΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ
ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΑΣΙΚΗ ΑΛΛΑ "ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ" ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ.
ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΛΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ!
ΤΟ ΑΛΥΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ Σ ΕΜΕΝΑ ΑΝΗΚΕΙ.
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΕΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΝΑΞΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΩΣ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΤΟΧΟ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ.
ΟΥΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΠΕΘΥΜΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΩ ΠΟΛΛΩ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΤΟΠΟ.
Η ΜΟΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΗ-ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΝΑΞΙΟΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΑΝ ΑΝΥΠΟΠΤΟΙ ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΕΓΓΙΧΤΟ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ.
[ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΑΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ SURFERS(ΣΕΡΦΑΔΕΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΣΑ(ΔΕΚΑΔΕΣ) ΟΤΑΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΑΝ ΤΟ ΑΛΥΚΟ (ΤΗΝ "ΧΑΒΑΗ") ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΤΙ ΠΡΙΝ.]
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΑΓΡΙΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ
Επίσης ο ναξιάδης είναι από τους λίγους που μιλάνε για 3-4χιλ.στρεμ. και όχι για 700 που έχουν αφήσει και αναγνωρήσει το κράτος και οι καταπατητές χωρίς ξενοδοχεία, ελαιώνες, κυνηγούς και ιδόκτητες κατοικίες- βίλλες.
όμως αναρωτιέμαι ποιός από τους δήθεν προστάτες του δάσους θα αντισταθεί με το ίδιο μένος στην επέλαση των ΑΠΕ που το κράτος επιτρέπει να τοποθετούν οι πολυεθνικές και μέσα σε δασικές εκτάσεις;;;;
ποιος σύλλογος θα αντισταθεί ή θα διαμαρτυρηθεί για τα 280 γίγα βατ, τους απαραίτητους τους πυλώνες κατά μήκος της Νάξου για την μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας κτλ που ετοιμάζονται να τοποθετήσουν η αιοφλιν και ο κοπελούζος;;;;
ποιος θα αντισταθεί στην επέλαση της ανάπτυξης;;;
ο αντιδήμαρχος και ο σύλλογος θα είναι εκεί αρωγοί μας... χαχα!!!
Ακριβώς όπως ψευδοενδοιαφέρονται (δήθεν) για τα σκουπίδια των κατασκηνωτών στο αλυκό
ενώ για την διαχείρηση των απορριμμάτων ολόκληρου του νησιού ποιούν την νησσαν ο μεν σύλλογος ο δε αντιδήμαρχος τάχθηκε υπέρ του ΧΥΤΑ-ΧΑΔΑ
ακριβώς το ίδιο ενδοιαφέρον έχουν και για το κεδροδάσος και για τα δάση γενικότερα.
ΕΧΕΦΡΟΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
ΓΙΑ ΠΑΡΕ ΔΥΟ "ΔΩΡΕΑΝ" ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΥΚΟ.
1) ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΕΑΣ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ(ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΩΝ).ΕΝΑ "GOOGLARISMA" ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ.
2) ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΕΛΑΚΗΣ(ΜΕΓΑΛΟΞΕΝΟΔΟΧΟΣ-ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ-ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ)
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΧΕ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΣΤΟ ΑΛΥΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΔΑΝΕΙΑ ;
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990 ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΑΝ. ΤΩΡΑ ΡΩΤΑΝΕ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ .ΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ(ΑΓΟΡΑΣΕ) ΤΟ ΑΛΥΚΟ;
ΠΟΣΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΙΔΑ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ;
ΠΟΣΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ;
ΔΙΣ.ΝΑΙΑΙΑΙΑ ΔΙΣ.
ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ "ΕΠΑΙΖΕ" ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ.
ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ!
ΠΡΩΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΙΟΥΝ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΙΟΤΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑΓΟΝΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΗΘΙΝΑ!
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
ΕΧΕΦΡΟΝΑ
Α ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ "ΖΑΒΟΣ" ΚΑΙ "ΤΣΙΜΠΑΩ".
ΔΑΜΑΡΙΩΝΑΣ-NEWSBEAST
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥΝΟ ΚΟΥΪΖ.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
μακάρι να κερδίσεις στον αγώνα σου και μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω να συνδράμω και εγώ.
Δεν γράφω ονόματα
όσο για τον δαμαριώνα και την βουρβουριά αν είσαι από εκεί να βρεθούμε καμιά νύχτα στην ποτηρού.
αν και νομίζω ότι είμαστε ακροβολισμένοι σε 2 διαφορετικά ιδεολογικά στρατόπεδα. και το ΄γράφω αυτό για΄την αναφορά σου στην αυστηρή εφαρμογή του νόμου και στην εκ των έσω καλυτέρευση του...
θα δείξει ο χρόνος!
ΕΧΕΦΡΟΝΑ
Ορισμένες φορές εκτιμώ βαθύτατα την "αναταραχή".
Είναι μια δημιουργική διαδικασία ιδιαίτερα δε στο πνευματικό επίπεδο όπου η συνάντηση διαφορετικών ιδεών,σκέψεων και απόψεων πιθανά να βοηθήσουν στην απόρριψη περιοριστικών απόψεων που δεν είναι πια ορθές.
Ιστορικά ο κάθε πολιτισμός έρχεται σε αδιέξοδα και πρέπει μέσα από βίαιες ή ειρηνικές(κατά προτίμηση) διαδικασίες να θέτει νέες Συνθήκες.
Ο παππούς Ηράκλειτος έθεσε τη βάση. "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ"
Στα νεανικά μου χρόνια "συγκρούστηκα"(μελέτησα δηλαδή)με τις απόψεις που πιθανά πρεσβεύεις και κατέληξα πώς η αναζήτηση της Ουτοπίας είναι χρήσιμη ως εγκεφαλική -νοητική λειτουργία δεν προσφέρει όμως πρακτική διέξοδο στο διαμορφωμένο περιβάλλον έστω και με την επικράτησή της διότι μεταξύ της θεωρίας και του αποτελέσματος υπάρχει ο παράγοντας Άνθρωπος.
Το πλέον πολύπλοκο και δυσερμήνευτο Όν.
Η πολυπλοκότητα και η μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου παρεμβάλλεται στην ομορφιά της Αναζήτησης-Αναμέτρησης.
Το πλαίσιο για μένα που κινείται η αναζήτηση είναι ο Νόμος.!
Διότι θα συνέβαινε το εξής "παραδεκτό" νομίζω αν οι απόψεις ή οι θεωρίες του ενός ή του άλλου ουτοπικού συστήματος επικρατούσαν.
Απόλυτη ανελευθερία.
Θα δημιουργούσαμε μια κοινωνία με κτηνώδη δύναμη κλωνοποιημένη.
Φαντάσου να είχαμε όλοι την ίδια άποψη για όλα.
ΕΦΙΑΛΤΗΣ!
Στις παρυφές όμως του οράματος η σκέψη μου συναντά τη δική σου με την ίδια θέρμη για καλύτερη ζωή.
Εύχομαι στις ιδέες σου να είναι παρούσες και γω σαν λάθος άποψη να κάνω κριτική.
Δημιουργική!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
Τελειώνοντας
θα σου υπενθυμήσω τα φιλοσοφικά δίπολα από τα αρχαιότατα χρόνια μεταξύ
είναι και φαίνεσθαι
φύσης και νόμου.
επίσης να σου τονίσω ότι επειδή δεν θέλω να γίνουμε όλοι ίδιοι (αν και ζούμε σε μαζικές κοινωνίες που οφείλονται σε συγκεκριμένους νόμους) υπερασπίζομαι την ετερότητα ως την βάση που θα οικοδομηθεί η νέα αυτή κοινωνία.
αυτή η ετερότητα και η ιδιαιτερότητα της είναι που με οπλίζουν με κουράγιο να συνεχίζω να παλεύω προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα χώρο όπου θα
είναι ανοικτός και θα αναζητούμε την αλήθεια την γνώση και όλοι μαζί θα τις συνδιαμόρφωνουμε...
ένας ελεύθερος χώρος όπου θα κυριαρχεί η αμφισβήτηση η αναζήτηση ο διάλογος και η εφεύρεση λύσεων για τα κοινωνικά προβλήματα χωρίς ειδήμονες και αυθέντες.
μια κοινωνία με αυτονομία αυτοδικία και αυτοτέλεια
είναι αυτή που ακούγεται ως πρόταγμα τον τελευταίο αιώνα όλο και περισσότερο με τελευταίο παράδειγμα τις πλατείες της Ελλάδας και όχι μόνο.
Σε αυτές τις ελεύθερες κοινωνίες (ουτοπικές κατ εσενα) θα εφαρμόζεται ο νόμος και θα είναι απέιρως πιο εύκολη η εφαρμογή του για τον απλούστατο λόγο ότι θα έχουμε συμμετάσχει όλοι ή όσοι θέλουν στην διαμόρφωση του.
και οποιαδήποτε στιγμή θα είναι μετακλητός και ο νόμος και η αλήθεια που θα έχουμε ανακαλήψει...
τότε θα είμαστε όλοι σαν τον σωκράτη που δεν μπορούσε να απορρίψει τον νόμο που είχε συμμετάσχει στην διαμόρφωση του.
καλή τύχη....
Δημοσίευση σχολίου