Για τον καθαρισμό του Αλυκού από το Σύλλογο Πολιχνίου «Η Αγία Παρασκευή»
Προς μεγάλη μας έκπληξη αλλά και απογοήτευση διαβάσαμε την ανακοίνωση του Συλλόγου Πολιχνίου “Η Αγία Παρασκευή” (η οποία υπογράφεται παραδόξως μόνο από τον γραμματέα Πέτρο Στρατούρη), σχετικά με τον καθαρισμό του κεδροδάσους του Αλυκού την περασμένη βροχερή Κυριακή.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το ένα τρίτο της ανακοίνωσης αναφέρεται στην απουσία της Περιβαλλοντικής Κίνησης Νάξου και αναρωτιόμαστε μήπως τελικά η επίθεση στην ΠEKIN ήταν ο βασικός στόχος που βγήκε αυτή η ανακοίνωση.
Παρότι δεν ειδοποιηθήκαμε στο email όπως ισχυρίζεται ο γραμματέας του συλλόγου, ωστόσο ενημερωθήκαμε από τα τοπικά ηλεκτρονικά μέσα για τη δράση. Έτσι λοιπόν, κάτοικοι της περιοχής που είμαστε και στην ΠΕΚΙΝ είχαμε σκοπό να συμμετάσχουμε. Άλλωστε, πρωτοβουλιακά αλλά ταπεινά, έχουμε μαζέψει σκουπίδια από το δάσος πολλές φορές, χρόνια τώρα, -δεν θα ήταν για μας κόπος. Λόγω βροχής θεωρήσαμε ότι θα αναβαλλόταν η συγκεκριμένη κίνηση, όπως άλλωστε ματαιώθηκαν κι άλλες υπαίθριες εκδηλώσεις (π.χ. Μαραθώνιος) εκείνη τη μέρα.
Βέβαια, ούτε η ΠΕΚΙΝ ούτε και κανένας άλλος σύλλογος δεν είναι υποχρεωμένος από κανέναν να συμμετέχει σε δράσεις τις οποίες δεν έχει αποφασίσει ή συνδιαμορφώσει. Όμως εντύπωση προκαλεί το μένος ενός Συλλόγου με τον οποίο η Περιβαλλοντική Κίνηση δεν έχει παρά ελάχιστη σχέση.
Για την ακρίβεια στις 20 Ιουλίου καλέσαμε το Σύλλογο Πολιχνίου “Η Αγία Παρασκευή” (το προηγούμενο διοικητικό συμβούλιο γιατί ακολούθησαν εκλογές) να καταδικάσει με τον δικό του λόγο τις ύπουλες και τραμπούκικες επιθέσεις (κλοπές, καταστροφές πραγμάτων, επιθέσεις με δυναμιτάκια, κλπ) σε επισκέπτες του Αλυκού και δεν έδειξε καμιά ευαισθησία να πράξει το αυτονόητο. Ωστόσο σαν ΠΕΚΙΝ δεν βγάλαμε καμιά δημόσια ανακοίνωση να τους εγκαλούμε και να καυτηριάζουμε τη σιωπή τους για πράξεις που έθεταν σε κίνδυνο ακόμα και τη σωματική ακεραιότητα ανθρώπων….
Όταν το παρόν δ.σ. του συλλόγου Πολιχνίου κάλεσε ανοιχτή συνέλευση στις 4 Σεπτέμβρη για να συζητηθούν προβλήματα της περιοχής, κάποια μέλη της ΠΕΚΙΝ που ζούμε στην περιοχή συμμετείχαμε στη συζήτηση, η οποία μάλιστα κατέληξε στην πρόταση από την πλευρά της προέδρου του Συλλόγου Πολιχνίου να συνεργαστούμε σχετικά με την προστασία του κεδροδάσους. Η απάντησή μας ήταν να τους δώσουμε την ηλεκτρονική διεύθυνση του σωματείου για να συνεχίσουμε την επαφή και να έχουμε διατυπωμένες τις προτάσεις τους ώστε να μπορούμε να τις συζητήσουμε συλλογικά σαν Περιβαλλοντική Κίνηση. Ακόμα περιμένουμε… Αντί αυτού διαβάσαμε αυτή την απαράδεκτη ανακοίνωση.
Και, οπωσδήποτε, επιμένουμε και απαιτούμε να κατονομάσει ο Σύλλογος Πολιχνίου τα συμφέροντα που εξυπηρετεί η ΠΕΚΙΝ. Αλλιώς είναι κοινοί συκοφάντες και λασπολόγοι που με υπονοούμενα θέλουν να σπιλώσουν την Περιβαλλοντική Κίνηση η οποία, αν μη τι άλλο, έχει επιδείξει μεγάλη αγωνιστικότητα με μεγάλο κόστος σε σοβαρά ζητήματα του νησιού (π.χ. Λύκειο, υδάτινοι πόροι, μεγάλο λιμάνι, ΧΥΤΑ, αιολικές βιομηχανικές ζώνες κλπ).
Η ΠΕΚΙΝ στη συνέλευση που έγινε στις 28 Ιουλίου στην παραλία του Αη Γιώργη αποφάσισε κάποιες δράσεις για το Αλυκό, τις οποίες και ανακοίνωσε σε δελτίο τύπου που εξέδωσε τότε. Δυστυχώς η συμμετοχή από την πλευρά του συλλόγου Πολιχνίου “Η Αγία Παρασκευή” ήταν μηδαμινή και οι προτάσεις του ανύπαρκτες.
Θεωρούμε ότι κάθε σύλλογος έχει την αυτονομία του και τις προτεραιότητές του και αυτό θα έπρεπε να είναι σεβαστό από όλους. Γι’ αυτό λοιπόν, το πώς εννοεί ο καθένας την προστασία ενός οικοσυστήματος και ποια δράση προκρίνει, και το αν η συλλογή των σκουπιδιών είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για την υπεράσπιση της φύσης, είναι αντικείμενο άλλης συζήτησης που προϋποθέτει πλαίσιο σεβασμού και αλληλεγγύης.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕ.ΚΙ.Ν
3 σχόλια:
Μα ίντα ίνηνε εκείνος ο Ναξιάδης. Μπας κι ήτανε στην αθαριότητα;
ΘΕΜΑ: ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΣ
Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑ!
Όσοι καθαρίζουν λοιπόν είναι «άρχοντες»!(έστω και μισοί)
Το θέμα είναι ότι στην ουσία η λέξη καθαριότητα στην καθημερινότητά μας πέρα από την αληθινή πρακτική αξία της, έχει αποκτήσει και σε μεγάλο βαθμό μια ψυχολογική διάσταση.
Επικίνδυνη αν δεν ελεγχθεί.
Η ΒΡΩΜΑ(τα σκουπίδια δηλαδή) λειτουργεί σαν απειλή ενός ζωντανού οργανισμού.
Συμβολίζει την ύπαρξη «χωρικών εστιών» μόλυνσης(όρα ΑΛΥΚΟ) με φόβο για κινδύνους μολύνσεων, νόσων πιθανώς και θανάτων.
Ο φόβος λοιπόν με τα κατάλληλα εργαλεία αν δηλαδή το σύστημα υποβάλλει στα χειραγωγούμενα όντα (μέλη) την προτεραιότητα ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΣ και πριν τα όντα κατακτήσουν άλλες βασικές παραμέτρους συμβιώσεως τότε καταλήγουμε στις κοινωνικές αναμοχλεύσεις-αντιπαραθέσεις.
Αποτέλεσμα των κοινωνικών αναμοχλεύσεων χωρίς να καταλογίζω υπέρμετρο δόλο είναι και η κίνηση του «πολιτιστικού(sic) και μορφωτικού(2ΧSIC) συλλόγου αγία παρασκευή.
Διότι πώς να εξηγηθεί επαρκώς στους συντοπίτες μας το μέγεθος της υπερβολικής προβολής της ΗΣΣΟΝΟΣ (έστω και χρήσιμης) κινήσεως για καθαριότητα.
Απλά χωρίς να το επιδιώκουν ΒΙΟΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ στρεφόμενοι κατά άλλων συλλόγων-κινήσεων με μοναδικό προφανή προς το παρόν σκοπό την υπερίσχυση στις εντυπώσεις.
Πως θα εξηγηθεί επίσης από τα μέλη της «αγίας πέμπτης» ότι τα χρονίζοντα ΜΕΙΖΟΝΑ προβλήματα της κατ εξοχήν δικής τους περιφέρειας (ΜΙΚΡΗΣ ΒΙΓΛΑΣ) παραμένουν άλυτα και κάτω από το πέπλο αυστηρής σιωπής ;
Στραβομάρα έχουν ή η οικιστική μανία που τους κατέλαβε θόλωσε το λογικό τους και μετατοπίζουν το κέντρο βάρους για αποσυμπίεση με καθαριότητα στο ΑΛΥΚΟ;
Λένε δηλαδή πιθανά:
Ας ασχοληθούμε με το Αλυκό γιατί εμείς εκεί στου Κοκκαλάρη στην Αμμοδάρα στον Ορκό στο Καστράκι στη Μικρή Βίγλα έχουμε να κρύψουμε «ΟΥΚ ΟΛΙΓΑ».
Βρέ μπαγάσες περάσατε φέτος να δήτε ΑΝΕΞΈΛΕΓΚΤΗ ΔΟΜΗΣΗ-ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΟΔΩΝ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ και των τελευταίων αγρών (που θα σας ζήσουν αν το απαιτήσουν οι περιστάσεις) ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΟΜΠΡΕΛΛΟΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ μπροστά στου Λιόφαου και του Κοντού;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΞΙΑΔΗΣ
αμφιβάλω αν μπορούν να κατανοήσουν το κείμενο σου οι... της αγιας πέμπτης
Δημοσίευση σχολίου